Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν γραπτής επικοινωνίας του πελάτη (info@fixmobile.gr) ,και μόνο μεσω ΕΛΤΑ .Προσοχή στα ΕΛΤΑ η αποστολή πρέπει να είναι παράδοση κατ οίκον πρός εμάς!
Η επιστροφή των εμπορευμάτων γίνεται πάντα με έξοδα του πελάτη εκτός και εάν το λάθος είναι της εταιρίας μας.Τά προϊόντα υποχρεωτικά θα πρέπει να συνοδεύονται από φωτοτυπία του παραστατικού της συναλλαγής (απόδειξη/τιμολόγιο),στην αρχική συσκευασία , και τα στοιχεία επικοινωνίας του αποστολέα (αρ παραγγελίας ) εάν υπάρχει.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί-χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η ταινία ασφαλείας και γνησιότητας του προμηθευτή.
Σε καμία περίπτωση δεν υποσχόμαστε στην αντικατάσταση του πωλούμενου προϊόντος όταν αυτό που επιλέξατε δεν είναι τελικά της αρεσκείας σας.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλείστε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (πχ. σπασμένο / κατεστραμμένο εμπόρευμα, λάθος στην παραγγελία κ.λπ.) και να αποφευχθούν παραλαβές σε προϊόντα που δεν έφτασαν σε σας σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων (με την μορφή πιστωτικού υπολοίπου, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων για τις οποίες αποδεδειγμένα ευθύνεται το κατάστημα) θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Σε όλες τις περιπτώσεις πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν(εξαιρούνται τα ανταλλακτικά-κατόπιν ελέχγου από εμάς) διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής(εντός 14 ημερολογιακών ημερών). Παρακαλώ σημειώστε ότι σε περίπτωση παρέλευσης της παραπάνω προθεσμίας, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα άρνησης παραλαβής που έχει διακινηθεί με χρέωση παραλήπτη/της εταιρείας μας, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Η ομάδα του FixMobile